Озық іс-тәжірибелер

Алматы облысы Талғар ауданы №32 орта мектебінің жетекші мектеп ретінде серіктес мектептермен жұмысы,2021-2022 оқу жылы

Желілік қауымдастықтың өзекті мәселесі: Скаффолдинг тәсілдерін түрлендіріп қолдану білім алушылардың  өзіндік реттелуіне қалай көмектеседі?

Желілік қауымдастықтың мақсаты:Бірлесіп жұмыстану,өзара тәжірибе алмасу,мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушыларымыздың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету

Күтілетін нәтиже:

  • Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,
  • Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.
  • Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады
  • Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды
                Іс-шараның тақырыбы Тема мероприятияОрындау мерзімдері/ Сроки исполненияЖауаптылар/ ОтветственныеРесурстар/ РесурсыНәтиже/ Результат 
 Ұйымдастырушылық-әдістемелік қызметОрганизационно-методическая деятельность
10«Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңартуды қолдауды мектеп қызметінде ұйымдастыру туралы»  нұсқаулық хатпен,бұйрықпен танысуқыркүйекЖетекші мектеп №32 директорыНұсқаулық,бұйрық 
1Серіктес мектептер бойынша деректер базасын құруқыркүйекЖетекші мектеп үйлестірушісі , мектеп үйлестірушілеріСапалық  құрамдар,қажетті мәліметтерСаидта деректер базасы құрылады
 Желілік қоғамдастықтың жұмысын ұйымдастыру бойынша кіріс сауалнамасы кедергілер бойынша әдістемелік көмек шараларын жоспарлау А)мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігіндегі қиындықтар бойынша сауалнама алу Ә) сауалнама нәтижесін талдауқазанЖетекші мектеп үйлестірушісі Наурызбекова Қ.БсауалнамаСаидта деректер базасы құрылады
2.1Сұхбат,кәсіби әңгіме жүргізуқазанАналитикалық топ мүшелері Кәсіби сұхбат
 Серіктес мектептермен зерттеу топтарын құру,серіктес мектептер бойынша мәліметтерді жаңартуқазанЖетекші мектеп үйлестірушісіанықтамаЗерттеу топтары анықталады
 Жаңа оқу жылы бойынша зерттеу сұрақтарын жаңартуқазанмектеп үйлестірушілері №32,№10,№13,№20 Зерттеу топтары анықталады
 Серіктес мектептермен бірлескен педагогтар ассоциациясының арнайы чаттарының жұмысын ұйымдастыруқазанЖетекші мектеп үйлестірушісі,серіктестер үйлест Саит құрылады  
   2.Зерттеушілік қызмет Исследовательская деятельность
2.1Қазақ тілі екінші тіл ретінде оқылатын сынып оқушыларының айтылым дағдысын  «скаффолдинг» әдісі арқылы қалай дамытуға болады?қазан№32Сабақ жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлеріСаитқа жүктеу
2.2Оқушылардың дербес оқу дағдыларын дамытудағы «скаффолдинг»тәсілдерін(сенсорлық,интербелсенді,графикалық)/қолданған зерттеу сабағықараша№13Сабақ жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлеріСаитқа жүктеу
2.3Тұжырымдамалық картаны қолдану оқушылардың деректер мен ұғымдарды жинақтауына,есте сақтауына қалай көмектеседі? /зерттеу сабағыжелтоқсан№10Мастер сынып жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлеріСаитқа жүктеу
2.4Ғылыми кеис стади тәсілін пайдаланып зерттеу сабағын өткізу/үштілділікқаңтар№20Мастер сынып жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлеріСаитқа жүктеу
 Оқу-әдістемелік қызмет 3.Учебно-методическая деятельность
3.1Олқылықтармен жұмыс жасау жайлы мұғалімдерге көмек көрсетуқазан№32Рефлекциялық есепСаидқа жүктеу 
3.2«Скаффолдинг» дегеніміз не?Білім беру жүйесінде скаффолдинг нені білдіреді? Скаффолдинг тәсілдері, скаффолдинг техникасы,түрлеріқазан№32презентация  Саидқа жүктеу 
3.3Оқушының өзін-өзі реттеу дағдысын дамыту және бақылау жолдарықазан№32баяндама  
3.4Өзіндік реттелудегі  скаффолдингдің дайын үлгілерін қолдана отырып оқушылардың біліміндегі олқылықтарды қалай жоюға болады?қараша№10презентацияСаидқа жүктеу 
3.5Сандық және сапалық әдістер, «контент –анализ» жасауқаңтарГаухар Асыновна ПШОпрезентацияСаидқа жүктеу 
3.6«Скаффолдинг нысаны -мұғалімдерді қолдау ретінде «желтоқсанАудан әдіскері Жусанбаева УпрезентацияСаидқа жүктеу 
3.7CLIL әдісі арқылы зерттеу сабағын ұйымдастырудың мәніқаңтар№32презентацияСаидқа жүктеу 
3.8Сабақтағы тиімді кері байланыс ұйымдастырудың техникаларыақпан№13презентацияСаидқа жүктеу 
3.9Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмаларды құрастырунаурыз№20презентацияСаидқа жүктеу 
3.10А)Презентация арқылы видеосабақты жасау Б) Padlet арқылы кері байланыс тақтасын жасау В)«PISA тапсырмаларын online.mektep  платформасында құрастыру»  сәуір№32презентацияСаидқа жүктеу 
4.Диагностикалық-аналитикалық қызмет Диагностико – аналитическая деятельность  
5.1Зерттеу сабақтарына бақылау,талдау жасаууақытында№10,13,20,32Сабақ жоспарлары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлеріДинамика,мониторинг, ата-ана  хаты 
5.2Сабаққа қатысу және ондағы проблемаларды анықтауүнемі№10,13,20,32 
5.3Жыл бойы өткізген әдістемелік қолдау шараларының нәтижелілігін талдау және қайта жоспарлаумамыр№10,13,20,32Дөңгелек үстелМониторинг жасау 
Ақпараттық-трансляциялық қызмет 5.Информационно – трансляционная деятельность
5.10Желілік қауымдастық арасында ФБ,ютуб,инстограмда жариялым жасауға ықпал етуҮнемі№10,13,20,32Саитта жүктеуfacebook  -қа жариялау 
5.20Желілелерде озық тәжірибенің таратылуын қамтамасыз етуүнемі№10,13,20,32Саитта жүктеуЮтуб