Озық іс-тәжірибелер
Алматы облысы Талғар ауданы №32 орта мектебінің жетекші мектеп ретінде серіктес мектептермен жұмысы,2021-2022 оқу жылы
Желілік қауымдастықтың өзекті мәселесі: Скаффолдинг тәсілдерін түрлендіріп қолдану білім алушылардың өзіндік реттелуіне қалай көмектеседі?
Желілік қауымдастықтың мақсаты:Бірлесіп жұмыстану,өзара тәжірибе алмасу,мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушыларымыздың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету
Күтілетін нәтиже:
- Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,
- Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.
- Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады
- Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды
№ | Іс-шараның тақырыбы Тема мероприятия | Орындау мерзімдері/ Сроки исполнения | Жауаптылар/ Ответственные | Ресурстар/ Ресурсы | Нәтиже/ Результат | |||||||
Ұйымдастырушылық-әдістемелік қызметОрганизационно-методическая деятельность | ||||||||||||
10 | «Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңартуды қолдауды мектеп қызметінде ұйымдастыру туралы» нұсқаулық хатпен,бұйрықпен танысу | қыркүйек | Жетекші мектеп №32 директоры | Нұсқаулық,бұйрық | ||||||||
1 | Серіктес мектептер бойынша деректер базасын құру | қыркүйек | Жетекші мектеп үйлестірушісі , мектеп үйлестірушілері | Сапалық құрамдар,қажетті мәліметтер | Саидта деректер базасы құрылады | |||||||
Желілік қоғамдастықтың жұмысын ұйымдастыру бойынша кіріс сауалнамасы кедергілер бойынша әдістемелік көмек шараларын жоспарлау А)мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігіндегі қиындықтар бойынша сауалнама алу Ә) сауалнама нәтижесін талдау | қазан | Жетекші мектеп үйлестірушісі Наурызбекова Қ.Б | сауалнама | Саидта деректер базасы құрылады | ||||||||
2.1 | Сұхбат,кәсіби әңгіме жүргізу | қазан | Аналитикалық топ мүшелері | Кәсіби сұхбат | ||||||||
Серіктес мектептермен зерттеу топтарын құру,серіктес мектептер бойынша мәліметтерді жаңарту | қазан | Жетекші мектеп үйлестірушісі | анықтама | Зерттеу топтары анықталады | ||||||||
Жаңа оқу жылы бойынша зерттеу сұрақтарын жаңарту | қазан | мектеп үйлестірушілері №32,№10,№13,№20 | Зерттеу топтары анықталады | |||||||||
Серіктес мектептермен бірлескен педагогтар ассоциациясының арнайы чаттарының жұмысын ұйымдастыру | қазан | Жетекші мектеп үйлестірушісі,серіктестер үйлест | Саит құрылады | |||||||||
2.Зерттеушілік қызмет Исследовательская деятельность | ||||||||||||
2.1 | Қазақ тілі екінші тіл ретінде оқылатын сынып оқушыларының айтылым дағдысын «скаффолдинг» әдісі арқылы қалай дамытуға болады? | қазан | №32 | Сабақ жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлері | Саитқа жүктеу | |||||||
2.2 | Оқушылардың дербес оқу дағдыларын дамытудағы «скаффолдинг»тәсілдерін(сенсорлық,интербелсенді,графикалық)/қолданған зерттеу сабағы | қараша | №13 | Сабақ жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлері | Саитқа жүктеу | |||||||
2.3 | Тұжырымдамалық картаны қолдану оқушылардың деректер мен ұғымдарды жинақтауына,есте сақтауына қалай көмектеседі? /зерттеу сабағы | желтоқсан | №10 | Мастер сынып жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлері | Саитқа жүктеу | |||||||
2.4 | Ғылыми кеис стади тәсілін пайдаланып зерттеу сабағын өткізу/үштілділік | қаңтар | №20 | Мастер сынып жоспары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлері | Саитқа жүктеу | |||||||
Оқу-әдістемелік қызмет 3.Учебно-методическая деятельность | ||||||||||||
3.1 | Олқылықтармен жұмыс жасау жайлы мұғалімдерге көмек көрсету | қазан | №32 | Рефлекциялық есеп | Саидқа жүктеу | |||||||
3.2 | «Скаффолдинг» дегеніміз не?Білім беру жүйесінде скаффолдинг нені білдіреді? Скаффолдинг тәсілдері, скаффолдинг техникасы,түрлері | қазан | №32 | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.3 | Оқушының өзін-өзі реттеу дағдысын дамыту және бақылау жолдары | қазан | №32 | баяндама | ||||||||
3.4 | Өзіндік реттелудегі скаффолдингдің дайын үлгілерін қолдана отырып оқушылардың біліміндегі олқылықтарды қалай жоюға болады? | қараша | №10 | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.5 | Сандық және сапалық әдістер, «контент –анализ» жасау | қаңтар | Гаухар Асыновна ПШО | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.6 | «Скаффолдинг нысаны -мұғалімдерді қолдау ретінде « | желтоқсан | Аудан әдіскері Жусанбаева У | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.7 | CLIL әдісі арқылы зерттеу сабағын ұйымдастырудың мәні | қаңтар | №32 | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.8 | Сабақтағы тиімді кері байланыс ұйымдастырудың техникалары | ақпан | №13 | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.9 | Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмаларды құрастыру | наурыз | №20 | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
3.10 | А)Презентация арқылы видеосабақты жасау Б) Padlet арқылы кері байланыс тақтасын жасау В)«PISA тапсырмаларын online.mektep платформасында құрастыру» | сәуір | №32 | презентация | Саидқа жүктеу | |||||||
4.Диагностикалық-аналитикалық қызмет Диагностико – аналитическая деятельность | ||||||||||||
5.1 | Зерттеу сабақтарына бақылау,талдау жасау | уақытында | №10,13,20,32 | Сабақ жоспарлары Бақылау парақтары Бейнежазбалар мен фотосуреттер,оқушылардың пікірлері | Динамика,мониторинг, ата-ана хаты | |||||||
5.2 | Сабаққа қатысу және ондағы проблемаларды анықтау | үнемі | №10,13,20,32 | |||||||||
5.3 | Жыл бойы өткізген әдістемелік қолдау шараларының нәтижелілігін талдау және қайта жоспарлау | мамыр | №10,13,20,32 | Дөңгелек үстел | Мониторинг жасау | |||||||
Ақпараттық-трансляциялық қызмет 5.Информационно – трансляционная деятельность | ||||||||||||
5.10 | Желілік қауымдастық арасында ФБ,ютуб,инстограмда жариялым жасауға ықпал ету | Үнемі | №10,13,20,32 | Саитта жүктеу | facebook -қа жариялау | |||||||
5.20 | Желілелерде озық тәжірибенің таратылуын қамтамасыз ету | үнемі | №10,13,20,32 | Саитта жүктеу | Ютуб | |||||||