Талғар ауданы Белбұлақ ауылы №32 орта мектебінің 5«ә» сыныбында сабақты зерттеу
/Lesson stady/ бойынша жүргізілген жұмыстары
Уақыты: қазан-мамыр 2021-2022 оқу жылы
Зерттеу сұрағы: «Оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіруде скаффолдинг тәсілдерін қолдану арқылы білім сапасын арттыруға бола ма?»
Мақсаты: Зерттеу сұрақтары арқылы оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіре отырып білім сапасын арттыру
Күтілетін нәтижелер:
— Зерттеу сұрақтары оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыта түседі;
— Білім алушының деңгейіне оңтайланып жасалған сараланған тапсырмалар арқылы айтылым,тыңдалым,жазылым дағдысы жетіледі;
-Білім алушының өз бетімен істеген жұмыстары жетіліп,білім сапасы артады
— Білім алушының әлеуметтік статусы көтеріліп, пәнге деген қызығушылығы артады.
№ | Мұғалімдердің аты-жөні | Еңбек өтілі | Пәндері | біліктілігі | Топтағы ролі |
Мельдеханова Меруерт Тлегеновна | 22 | Қазақ тілі | Зерттеуші мұғалім | Бақылаушы | |
1 | Наурызбекова Қуаныш Бакашаровна | 31 | математика | шебер мұғалім | Негізгі қатысушы |
2 | Нәсілбекова Алмагүл | 8 | ағылшын | Сарапшы мұғалім | Негізгі қатысушы |
3 | Есмұратов Дарын | 0 | тарих | Мұғалім стажер | Негізгі қатысушы |
« Бекітемін»
Мектеп директоры
_______М.С.Алиева
«____» ___________2021 ж
2021 -2022 оқу жылындағы 5 «ә» сыныбы бойынша «Сабақты зерттеу» тобының жұмыс жоспары
Р⁄ с | Жүргізілетін жұмыстың түрі | Талданған мәселе | мерзімі |
1 | Сабаққа дейін : 1.Команданың жалпы топ ережесін құру. 2.Командада зерттеу сабағының циклін талдау. 3.Зерттеу үшін сынып таңдау. 4. Lesson Study оқушыны дамытуы мен оқытудағы жалпы мақсатын анықтау. | «Зерттеуші-сабақ – Lesson Study» дегеніміз не? «Lesson Study» мұғалімдер командасында қалай ұйымдастырылады? | 08.10.2021 ж. |
2 | 1.Социометриялық сауалнаманың ресурстарымен мұқият танысу және әдістемесін пайдалана отырып,алдағы қадамдарды жоспарлау. 2.Социометриялық сауалнама бланкісін құрастыру. 3. 5 ә сынып оқушыларынан сауалнама алу 4.Жиналған мәліметтерді саралау және кесте құрау,социограмма жасау. | «Социометрия», «социограмма» деген не? Социометриялық сауалнама қалай жүргізіледі? Алынған дәлелдемелерді саралау және социометрия кестесін жасау қалай болады? | 15.10.2021 ж. |
3 | 1. Сынып оқушыларының ата -аналарынан сауалнама алу. 2. Алынған сауалнамалар қорытындысын жинақтау және талдау. Қорытынды жасау. | Оқудағы қиындықтарды анықтау үшін қандай анкеталық сұрақтар таңдау,құрастыру қажет? | 22.10.2021 ж. |
4 | 1.Интервью алуға ашық сұрақтар даярлау. 2.Интервью алу күнін,уақытын,өтетін орнын,оқушының аты -жөнін белгілеу. 3.Интервьюді видеоға жазу. 4. Мәліметтерді саралау және қорытынды жасау . | Оқудағы қиындықты нақтылау үшін сынып оқушыларынан қалай интервью алу керек? | 29.10.2021 ж. |
5 | 1.Команда жиналған мәліметтерді саралайды: -ата -аналар анкеталары; -оқушылардың видео-интервьюлары; — социометриялық кесте; -сабақ беретін пән мұғалімінің сабақ үстіндегі оқушы іс -әрекетін бақылау мәліметтері. 2.Команда осы жиналған мәліметтерге сүйене отырып,негізгі,басты мәселені зерттеу сұрағын анықтайды,тиімді әдісті таңдайды | Жиналған мәліметтерді:социометриялық сауалнама, анкеталық сұрақтар,интервью,бақылауларды саралай отырып, мәселені нақтылау, зерттеу сұрағын нақтылау,ортақ белсенді әдісті таңдау | 05.11.2021 ж. |
6 | 1.Команда мүшелері бірінші зерттеу сабағының ҚМЖ жоспарлайды . 2.Жеті модулдің стратегияларын және басты идеясын сабаққа енгізу және қолдану 3.Әрбір этапта қолданылатын ресурсты нақты белгілеу 4.Әрбір этаптың уақытын есептеу. 5.Сабақ жоспарын интербелсенді тақтада көрсету | Бірлесіп жоспарлаған сабақтың анықталған мәселелерге назар аудара отырып жоспарлануын қалай ұйымдастыруға болады? | 12.11.2021 ж. |
7 | 1. Бақылау,талдау парақтарымен танысу,талдау. 2.Жоғары деңгейдегі оқушыны (А), орта (В) және ортадан төмен деңгейдегі (С) деп белгілеу. 3.Команда мүшелерінің кім қай оқушыны бақылайтынын анықтап беру. 4. Болжалды реакцияны жазу: әр оқушының сабақ этаптарындағы орындайтын іс әрекеті. 5. Әрбір зерттелуші оқушының күтілетін нәтижесін болжау:бақылау мен талдау кезіндегі. | Бақылау,талдау кестелері қалай толтырылады? Зерттелінетін оқушыдан күтілетін реакция қалай жазылады? | 15.11.2021 ж. |
«Сабақты зерттеудің» бірінші циклі | |||
1 | «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау Наурызбекова Қ/математика Жай бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару | 16.11.2021 ж. |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу | 16.11.2021 ж. | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта жоспарлау | Топ мүшелері | 16.11.2021 ж. | |
2 | ІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау | 24.11.2021 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау. Нәсілбекова Алмагүл /ағылшын тілі Qualities of a friend | 26.11.2021. | |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу. | 26.11.2021. | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта жоспарлау | Топ мүшелері | 26.11.2021. | |
3 | ІІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау, | 14.12.2021 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау./ Есмұратов Дарын/ қ тарих «Алтын адам» археологиялық олжасы | 20.12.2021 | |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу. | 20.12.2021 | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау және ортақ қорытынды жасау. | А, В, С оқушыларының табыс критерийлерін талдау. | 20.12.2021 | |
І цикл бойынша «Сабақты зерттеудің» қорытындысы | Тәжірибе бөлісу | 24.12.2021 | |
«Сабақты зерттеудің» екінші циклі | |||
1. | І. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау, | 10.02.2022 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау./ Есмұратов Дарын/ қаз тарих Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы | 11.02.2022 | |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу. | 11.02.2022 | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау және ортақ қорытынды жасау. | А, В, С оқушыларының табыс критерийлерін талдау. | 11.02.2022 | |
2 | ІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау | 13.02.2022 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау Наурызбекова Қ/математика Ондық бөлшектерді азайту және қосу | 15.02.2022 | |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу | 15.02.2022 | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта жоспарлау | Топ мүшелері | 15.02.2022 | |
3 | ІІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау | 04.03.2022 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау. Нәсілбекова Алмагүл /ағылшын тілі The two Giants | 09.03.2022. . | |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу. | 09.03.2022. | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта жоспарлау | Топ мүшелері | 09.03.2022. | |
ІІ цикл бойынша «Сабақты зерттеудің» қорытындысы | Тәжірибе бөлісу | 11.03.2022 | |
«Сабақты зерттеудің» үшінші циклі | |||
1 | І. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау, | 06.04.2022 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау | Мұғалімнің сабағын бақылау. Есмұратов Дарын/ қ тарих Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениет арқылы қалай айқындалады? | 07.04.2022 | |
Оқушылармен сұхбаттасу | А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу. | 07.04.2022 | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау және ортақ қорытынды жасау. | А, В, С оқушыларының табыс критерийлерін талдау. | 07.04.2022 | |
«Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта жоспарлау | Топ мүшелері | 07.04.2022 | |
2 | ІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау | 19.04.2022 |
3 | ІІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлау | Мұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау | 22.04.2022 |
«Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау Оқушылармен сұхбаттасу «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта жоспарлау ІІІ цикл бойынша «Сабақты зерттеудің» қорытындысы | Мұғалімнің сабағын бақылау Наурызбекова Қ/математика Процентке мәтіндік есептер шығару А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу Топ мүшелері Тәжірибе бөлісу | 25.04.2022 25.04.2022 25.04.2022 29.04.2022 |