Талғар ауданы Белбұлақ ауылы №32 орта мектебінің 5«ә» сыныбында  сабақты зерттеу

/Lesson stady/  бойынша жүргізілген жұмыстары

Уақыты: қазан-мамыр 2021-2022 оқу жылы

Зерттеу сұрағы: «Оқушылардың  өз бетімен жұмысын жетілдіруде  скаффолдинг тәсілдерін қолдану арқылы білім сапасын арттыруға бола ма?»

Мақсаты: Зерттеу сұрақтары арқылы оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіре отырып   білім сапасын арттыру

Күтілетін нәтижелер:

 — Зерттеу сұрақтары оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыта түседі;

 — Білім алушының деңгейіне оңтайланып жасалған сараланған тапсырмалар арқылы айтылым,тыңдалым,жазылым дағдысы жетіледі;

-Білім алушының өз бетімен істеген жұмыстары жетіліп,білім сапасы артады

 — Білім алушының әлеуметтік статусы көтеріліп, пәнге деген қызығушылығы артады.

Мұғалімдердің аты-жөніЕңбек өтіліПәндері  біліктілігіТоптағы ролі
 Мельдеханова  Меруерт Тлегеновна22Қазақ тіліЗерттеуші мұғалімБақылаушы
1Наурызбекова Қуаныш Бакашаровна31математикашебер мұғалімНегізгі қатысушы
2Нәсілбекова Алмагүл8ағылшынСарапшы мұғалімНегізгі қатысушы
3Есмұратов Дарын0тарихМұғалім стажерНегізгі қатысушы


                                                                                                                                                                                           « Бекітемін»
                                                                                                                                                                                                        Мектеп директоры

_______М.С.Алиева
                                                                                                                                                                                                  «____»    ___________2021 ж
 
  2021 -2022 оқу жылындағы 5 «ә» сыныбы бойынша  «Сабақты зерттеу» тобының жұмыс жоспары
Р⁄ сЖүргізілетін жұмыстың түрі  Талданған мәселемерзімі
1Сабаққа дейін : 1.Команданың жалпы топ ережесін құру. 2.Командада зерттеу сабағының циклін талдау. 3.Зерттеу үшін сынып таңдау. 4. Lesson Study оқушыны дамытуы мен оқытудағы жалпы мақсатын анықтау.    «Зерттеуші-сабақ – Lesson Study» дегеніміз не?  «Lesson Study»  мұғалімдер командасында қалай ұйымдастырылады?    08.10.2021 ж.
21.Социометриялық сауалнаманың ресурстарымен мұқият танысу және әдістемесін пайдалана отырып,алдағы қадамдарды жоспарлау. 2.Социометриялық сауалнама  бланкісін құрастыру. 3. 5 ә сынып оқушыларынан сауалнама алу 4.Жиналған мәліметтерді саралау және кесте құрау,социограмма жасау.  «Социометрия», «социограмма» деген не? Социометриялық сауалнама қалай жүргізіледі? Алынған дәлелдемелерді саралау және  социометрия кестесін жасау қалай болады?15.10.2021 ж.
31. Сынып оқушыларының ата -аналарынан сауалнама алу. 2. Алынған сауалнамалар қорытындысын жинақтау және талдау. Қорытынды жасау.Оқудағы қиындықтарды анықтау үшін қандай  анкеталық сұрақтар таңдау,құрастыру қажет?22.10.2021 ж.
41.Интервью алуға ашық сұрақтар даярлау. 2.Интервью алу күнін,уақытын,өтетін орнын,оқушының аты -жөнін белгілеу. 3.Интервьюді  видеоға жазу. 4. Мәліметтерді саралау және қорытынды жасау .Оқудағы қиындықты нақтылау үшін сынып оқушыларынан  қалай интервью алу керек?29.10.2021 ж.
51.Команда жиналған мәліметтерді саралайды: -ата -аналар анкеталары; -оқушылардың видео-интервьюлары; —  социометриялық кесте; -сабақ беретін пән мұғалімінің сабақ үстіндегі оқушы іс -әрекетін бақылау мәліметтері. 2.Команда осы жиналған мәліметтерге сүйене отырып,негізгі,басты мәселені зерттеу сұрағын анықтайды,тиімді әдісті таңдайдыЖиналған мәліметтерді:социометриялық сауалнама, анкеталық сұрақтар,интервью,бақылауларды  саралай отырып,
мәселені нақтылау, зерттеу сұрағын нақтылау,ортақ белсенді әдісті таңдау
05.11.2021 ж.
61.Команда мүшелері бірінші зерттеу сабағының ҚМЖ жоспарлайды . 2.Жеті модулдің стратегияларын және басты идеясын сабаққа енгізу және қолдану 3.Әрбір этапта қолданылатын ресурсты нақты белгілеу 4.Әрбір этаптың уақытын есептеу. 5.Сабақ жоспарын интербелсенді тақтада көрсетуБірлесіп жоспарлаған сабақтың анықталған мәселелерге назар аудара отырып жоспарлануын қалай ұйымдастыруға болады?12.11.2021 ж.
71. Бақылау,талдау парақтарымен танысу,талдау. 2.Жоғары деңгейдегі оқушыны (А), орта  (В)  және ортадан төмен деңгейдегі (С) деп белгілеу. 3.Команда мүшелерінің кім қай оқушыны бақылайтынын анықтап беру. 4. Болжалды реакцияны жазу: әр оқушының сабақ этаптарындағы орындайтын іс әрекеті. 5. Әрбір зерттелуші оқушының күтілетін нәтижесін болжау:бақылау мен талдау кезіндегі.Бақылау,талдау кестелері қалай толтырылады? Зерттелінетін оқушыдан күтілетін реакция қалай жазылады?15.11.2021 ж.
 «Сабақты зерттеудің»  бірінші циклі  
1 «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау Наурызбекова Қ/математика Жай бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару16.11.2021 ж.  
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу16.11.2021 ж.  
  «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта  жоспарлауТоп мүшелері16.11.2021 ж.  
2ІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау24.11.2021
  «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау. Нәсілбекова Алмагүл /ағылшын тілі Qualities  of  a  friend26.11.2021.
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу.26.11.2021.
  «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта  жоспарлауТоп мүшелері26.11.2021.
3ІІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау,14.12.2021
 «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау./ Есмұратов Дарын/ қ тарих «Алтын адам» археологиялық олжасы20.12.2021
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу.20.12.2021
 «Сабақты зерттеуді» талқылау және ортақ қорытынды жасау.А, В, С оқушыларының табыс критерийлерін талдау.20.12.2021
 І цикл бойынша  «Сабақты зерттеудің» қорытындысыТәжірибе бөлісу24.12.2021
 «Сабақты зерттеудің»  екінші циклі  
1.І. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау,10.02.2022
 «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау./ Есмұратов Дарын/ қаз тарих Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы11.02.2022
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу.11.02.2022
 «Сабақты зерттеуді» талқылау және ортақ қорытынды жасау.А, В, С оқушыларының табыс критерийлерін талдау.11.02.2022
2ІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау13.02.2022
  «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау Наурызбекова Қ/математика
Ондық бөлшектерді азайту және қосу
15.02.2022
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу15.02.2022
  «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта  жоспарлауТоп мүшелері15.02.2022
3ІІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау04.03.2022
  «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау. Нәсілбекова Алмагүл /ағылшын тілі The two Giants09.03.2022.  .
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу.09.03.2022. 
  «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта  жоспарлауТоп мүшелері09.03.2022. 
 ІІ цикл бойынша  «Сабақты зерттеудің» қорытындысыТәжірибе бөлісу11.03.2022
 «Сабақты зерттеудің» үшінші циклі  
1І. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау,06.04.2022
 «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалауМұғалімнің сабағын бақылау. Есмұратов Дарын/  қ тарих Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениет арқылы қалай айқындалады?07.04.2022
 Оқушылармен сұхбаттасуА, В, С оқушыларымен сұхбаттасу.07.04.2022
 «Сабақты зерттеуді» талқылау және ортақ қорытынды жасау.А, В, С оқушыларының табыс критерийлерін талдау.07.04.2022
  «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта  жоспарлауТоп мүшелері07.04.2022
2ІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау19.04.2022
3ІІІ. «Сабақты зерттеуді» бірлесіп жоспарлауМұғаліммен сұхбат, қажеттілігін анықтау22.04.2022
  «Сабақты зерттеуді» өткізу, қадағалау




Оқушылармен сұхбаттасу
 «Сабақты зерттеуді» талқылау, қайта  жоспарлау
ІІІ цикл бойынша  «Сабақты зерттеудің» қорытындысы
 
Мұғалімнің сабағын бақылау Наурызбекова Қ/математика
Процентке мәтіндік есептер шығару


А, В, С оқушыларымен сұхбаттасу
Топ мүшелері

Тәжірибе бөлісу
25.04.2022




25.04.2022
25.04.2022

29.04.2022